INFORMAŢII UTILE:
* TAXA reprezentând contravaloarea cărţii de identitate (7 lei), cărţii de identitate provizorie (1 leu) se achită la:
- casieriile Primăriei Mun. Sibiu în noul sediu din str. S. Brukenthal nr. 2 sau la Direcţia Fiscală Locală Sibiu cu sediul pe str. Turismului, nr. 15A,
- oficiile poştale din Mun. Sibiu;
- online Platforma ghiseul.ro;
site-ul Primăriei Mun. Sibiu www.sibiu.ro E-Administrație
* TAXA reprezentând contravaloarea cărţii electronice de identitate (68 lei), cărţii de identitate simple (38 lei) se achită la unităţile CEC BANK sau la staţiile de plată SelfPay
Notă: Prima carte electronică de identitate (peste 14 ani) este gratuită.
* TAXA de furnizare date/informare (1 leu) se achită la:
- casieriile Primăriei Mun. Sibiu în noul sediu din str. S. Brukenthal nr. 2 sau la Direcţia Fiscală Locală Sibiu cu sediul pe str. Turismului, nr. 15A,
- oficiile poştale din Mun. Sibiu;
- online - site-ul Primăriei Mun. Sibiu www.sibiu.ro E-Administratie
* Depunerea documentelor se face la ghișeul Serviciului de Evidența Persoanelor, cu sediul în mun.Sibiu, B-dul Victoriei, nr.1-3, jud, Sibiu, exclusiv în baza programării online
- pentru cartea de identitate, cartea de identitate simplă, cartea de identitate provizorie, reședință, pe site-ul Primăriei Mun. Sibiu www.sibiu.ro - PROGRAMĂRI ONLINE - Programare online Evidența Persoanelor;
- pentru cartea electronică de identitate pe site-ul Ministerului Afacerilor Interne https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/harta HUB servicii cartea electronica de identitate;
* Actul de identitate se înmânează personal titularului, pe bază de semnătură sau persoanei împuternicite în baza unei procuri speciale autentificate la notarul public român ori misiunile diplomatice sau oficiile consulare de carieră ale României din străinătate ori la autoritățile străine competente (tradusă și legalizată). Procura trebuie să cuprindă, în mod obligatoriu, scopul pentru care a fost eliberată , respectiv "ridicarea actului de identitate de la Serviciul Public Comunitar de Evidența Persoanelor al Mun. Sibiu";
* Alte INFORMAŢII utile accesați site-ul Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor Bucureşti https://depabd.mai.gov.ro/ sau al Primăriei Municipiului Sibiu, www.sibiu.ro;
* Pentru sugestii, propuneri, reclamaţii, sesizări, puteți solicita lucrătorului din ghişeu "Condica de Sugestii şi Reclamaţii";
* PROGRAM DE AUDIENŢE, Igna Daniela - coordonator Compartiment Evidenţa Persoanelor MARŢI şi JOI, între orele 14:00 - 15:00 exclusiv pe baza programării telefonice la nr. 0269/208999.
VĂ MULŢUMIM
PENTRU ÎNCREDEREA PE CARE O ACORDAȚI INSTITUȚIEI NOASTRE ȘI VĂ ASIGURĂM DE SPRIJINUL NOSTRU PERMANENT ÎN LIMITELE COMPETENȚELOR PREVĂZUTE DE LEGE.