Informații utile

* TAXA reprezentând contravaloarea actului de identitate se achită la:
- casieriile Primăriei Mun. Sibiu cu sediul pe Bulevardul Victoriei nr. 1-3, camera 2 la demisol, program cu publicul luni - joi 08:00 - 15:00, vineri 08:00 - 12:00, în noul sediu din str. S. Brukenthal nr. 2, program cu publicul luni și miercuri 08:00 - 17:00, marți și joi 08:00 - 16:00 și vineri 08:00 - 14:30 sau la Direcția Fiscală Locală Sibiu cu sediul pe str. Turismului, nr. 15A, program cu publicul luni 08:00 - 18:00, marți - joi 08:00 - 15:15, vineri 08:00 - 12:15;
- oficiile poştale din mun. Sibiu;
- online Platforma www.ghiseul.ro;
- online Platforma E-Administrație;
* Plățile efectuate online necesită dovada plății pe suport de hârtie.
* Formularele de cerere pentru eliberarea actului de identitate/înscrierea menţiunii de reşedinţă "Declaraţia de primire în spaţiu", cerere pentru eliberarea certificatului privind domiciliul înregistrat în Registrul Național de Evidență a Persoanelor, se procură din ghișeu GRATUIT sau se descarcă de pe site-ul Primăriei Sibiu secțiunea Evidența Persoanelor - Formulare necesare aferente acestui serviciu;
* Depunerea documentelor necesare eliberării actului de identitate/înscrierea mențiunii de reședință (flotant) se face la ghișeul Serviciului de Evidența Persoanelor, cu sediul în mun. Sibiu, B-dul Victoriei, nr. 1-3, jud, Sibiu, exclusiv în baza programării online pe site-ul Primăriei mun. Sibiu www.sibiu.roPROGRAMĂRI ONLINE - Programare online Evidenta;
* Actul de identitate se înmânează personal titularului, pe bază de semnătură sau persoanei împuternicite în baza unei procuri speciale autentificate la notarul public român ori misiunile diplomatice sau oficiile consulare de carieră ale României din străinătate ori la autoritățile străine competente (tradusă și legalizată). Procura trebuie să cuprindă, în mod obligatoriu, scopul pentru care a fost eliberată, respectiv "ridicarea actului de identitate de la Serviciul de Evidență a Persoanelor Sibiu", pentru informații privind eliberarea actelor de identitate accesați site-ul Primăriei Sibiu www.sibiu.ro secțiunea Evidența Persoanelor - Eliberare acte de identitate;
* Alte INFORMAŢII utile accesați pagina Primăriei Municipiului Sibiu, www.sibiu.ro sau a Direcţiei Generală pentru Evidenţa Persoanelor Bucureşti www.depabd.mai.gov.ro;
* Pentru sugestii, propuneri, reclamaţii, sesizări, puteți solicita lucrătorului din ghișeu "Condica de Sugestii şi Reclamaţii" sau le puteți transmite pe adresa de e-mail a instituției evidentapersoanelor@sibiu.ro;
* PROGRAM DE AUDIENŢE, Igna Daniela - Şef Serviciu de Evidenţă a Persoanelor MARŢI şi JOI, între orele 14:00 - 15:00 exclusiv pe baza programării telefonice la nr.0269/208999.

VĂ MULŢUMIM PENTRU ÎNCREDEREA PE CARE O ACORDAȚI INSTITUȚIEI NOASTRE ȘI VĂ ASIGURĂM DE SPRIJINUL NOSTRU PERMANENT ÎN LIMITELE COMPETENȚELOR PREVĂZUTE DE LEGE.