1.CERERE TIPIZATA PENTRU ACORDAREA STIMULENTULUI
EDUCAȚIONAL ŞI DECLARAŢIE TIPIZATĂ PRIVIND VENITURILE REALIZATE DE MEMBRII
FAMILIEI - semnate de reprezentantul legal al copilului
2. DOCUMENTE DOVEDITOARE
PRIVIND COMPONENTA FAMILIEI
• Carte de identitate (pentru toți
membrii familiei peste 14 ani)
•Livretul de familie / certificat căsătorie / Hotărâre
judecătorească definitivă de divorț
• Certificat de naștere (pentru copiii sub 14 ani sau care nu au act de
identitate)
• Adeverința
de la unitatea de învățământ preșcolar - cu menţiunea
dacă miorul este înscris într-o unitate de învățământ preșcolar
3.
DECLARAȚIE PRIVIND VENITURILE REALIZATE - formular tipizat.
Se iau în considerare toate veniturile nete pe
care membrii familiei le realizează, inclusiv cele care provin din drepturi de
asigurări sociale de stat, asigurări pentru șomaj, obligatii legale de
întreținere, indemnizații şi ajutoare cu caracter permanent, și alte creante
legale, cu excepţia burselor de studiu și a burselor sociale, precum şi a
sprijinului financiar „Bani de liceu”.
Pentru fiecare categorie de venit declarată se
va prezenta actul doveditor cu luna anterioară înregistrării cererii
(adeverinţă de salariu, cupon de pensie, cupon de şomaj, extras cont etc.)
În cazul salariaţilor se va
prezenta adeverinţă de salar cu salariul net aferent lunii
anterioare depunerii cererii în care se vor specifica şi valoarea tichetelor
de masă.
Persoanele fizice fară venituri / Persoanele
fizice autorizate să desfăşoare activităţi independente vor prezenta CERTIFICATUL eliberat de
Administraţia Județeană a Finanţelor Publice Sibiu cu veniturile realizate pe
anul în curs.
Reglementare:
Legea nr.248/2015 privind stimularea participării în învăţământul preşcolar a copiilor provenind din familii defavorizate, cu modificările şi completările ulterioare; HG nr. 15/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 248/2015