Acte necesare pentru prelungirea valabilității Autorizației de construire / Autorizației de demolare

Cererea pentru prelungirea valabilității autorizației de construire/demolare se depune cu cel puțin 15 zile înaintea termenului de expirare a valabilității acesteia.

Plata taxelor se poate face prin ordin de plată.

Următoarele taxe se plătesc în contul RO67TREZ57621160203XXXXX:
- Certificat Urbanism / prelungire
- Taxă autorizare construire / prelungire
- Taxă regularizare autorizație construire
- Taxă autorizație desființare
- Taxă timbru arhitectură Ordinul Arhitecților din România
- Taxă timbru arhitectură Uniunea Arhitecților din România
- Taxă comisie de urbanism

Taxă nomenclatură stradală se plătește în contul RO58TREZ57621360250XXXXX

Toate taxele de mai sus se pot achita:
- prin ordin de plată.
cu mențiunea că trebuie trecut la beneficiar: Municipiul Sibiu, urmat de codul fiscal al Primăriei - 4270740

  • Dosar
  • Autorizația de construire/demolare în original
  • Extras C.F.- original și de dată recentă ( maxim 3 luni )
  • Taxă
  • Cerere tip completată de proprietar sau împuternicit legal (camera 8)