Acte necesare pentru obținerea certificatului de urbanism

Lucrări de construire, desființare, adjudecări licitații ptentru proiectare, cereri în justiție, schimbare destinație, branșamente utilități, etc.

Următoarele taxe se plătesc în contul RO67TREZ57621160203XXXXX:
- Certificat Urbanism / prelungire
- Taxă autorizare construire / prelungire
- Taxă regularizare autorizație construire
- Taxă autorizație desființare
- Taxă timbru arhitectură Ordinul Arhitecților din România
- Taxă timbru arhitectură Uniunea Arhitecților din România
- Taxă comisie de urbanism

Taxă nomenclatură stradală se plătește în contul RO58TREZ57621360250XXXXX

Toate taxele de mai sus se pot achita:
prin portalul de servicii electronice
prin ordin de plată (cu mențiunea că trebuie trecut la beneficiar: Municipiul Sibiu, urmat de codul fiscal al Primăriei - 4270740)

  • Cerere tip;
  • Taxa;
  • Copie extras C.F. (date cu privire la situaţia juridică a imobilului) maxim 3 luni vechime;
  • Plan cadastral/ ortofotoplan emis de OCPI, la scara 1:500 cu marcarea/ identificarea imobilului;
  • Plan de situaţie şi pe suport informatic (digital) pentru operaţiunile de alipire/dezlipire;
  • Alte documente.

Pentru Persoană juridică:

  • Cod Unic de Înregistrare (CUI)
  • Împuternicire reprezentant