Acte necesare pentru obținerea autorizației de construire / demolare

Plata taxelor se poate face prin ordin de plată.

Următoarele taxe se plătesc în contul RO67TREZ57621160203XXXXX:
- Certificat Urbanism / prelungire
- Taxă autorizare construire / prelungire
- Taxă regularizare autorizație construire
- Taxă autorizație desființare
- Taxă timbru arhitectură Ordinul Arhitecților din România
- Taxă timbru arhitectură Uniunea Arhitecților din România
- Taxă comisie de urbanism

Taxă nomenclatură stradală se plătește în contul RO58TREZ57621360250XXXXX

Toate taxele de mai sus se pot achita:
- prin ordin de plată.
cu mențiunea că trebuie trecut la beneficiar: Municipiul Sibiu, urmat de codul fiscal al Primăriei - 4270740

  • Copie după certificatul de urbanism
  • Dosar
  • Contract de închiriere cu acordul proprietarului pentru construcții provizorii
  • Proiect ( 2 exemplare) pentru autorizarea execuției lucrărilor de construire (PAC) sau desființare (PAD) cu respectarea prevederilor legislației în viguare, a solicitărilor din certificatul de urbanism
  • Anexa nr. 1 completată, semnată și ștampilată de proiectant, cu suprafața construită și desfășurată pentru c-ții și suprafața totală pentru amplasare firmă ( Legea nr. 453/2001);
  • Extras C.F.- original și de dată recentă ( maxim 3 luni )
  • Extras de plan cadastral actualizat la zi, avizat de O.C.P.I.T. Sibiu
  • Avizele, acordurile și după caz, studiile solicitate prin certificatul de urbanism (2 exemplare)
  • Dovada de luare în evidență la Ordinul Arhitecților din România – Str. Mitropoliei nr. 17
  • Cerere tip completată de proprietar sau împuterinicit legal