Emitere acord de funcționare în cazul apariției oricăror modificări (în tipul de activitate sau al schimbării suprafeței structurii de vânzare) sau în cazul expirării documentelor depuse la dosarul constituit în vederea eliberării acordului de funcționare

Taxa pentru emiterea acordului de funcționare este de 80 de lei.
Această taxă specială se va achita la depunerea documentelor în vederea emiterii acordului de funcționare la casieriile Primăriei Municipiului Sibiu prin ordin de plată în contul bugetului local, electronic prin portalul e-administrație sau ghiseul.ro, operatorul economic neputându-se considera autorizat decât în momentul obținerii acordului de funcționare.
Cont IBAN: RO70TREZ57621360206XXXXX
Taxă emitere acord funcționare: 80 lei
Cod unic de identificare beneficiar: 4270740

1. Cerere tip - cu înscrisul informativ favorabil din partea Direcţiei Arhitect Şef şi viză de la Direcţia Fiscală Locală Sibiu (dovada achitării tuturor datoriilor la bugetul local, respectiv dovada depunerii declarației de impunere în vederea stabilirii cuantumului taxei speciale de salubrizare de către proprietarul spațiului ce se dorește a se autoriza) în cazul modificării activității desfășurate sau al suprafeței structurii de vânzare/Cerere tip - cu viză de la Direcţia Fiscală Locală Sibiu în cazul în care expiră un document din dosarul constituit în vederea eliberării acordului de funcționare;
2. Act constitutiv (statut) sau Rezoluţia Directorului Oficiului Registrului Comerţului de înregistrare în Registrul Comerțului a Persoanei Fizice Autorizate, Întreprinderii Familiale sau Întreprinderii Individuale (după caz), emisă în baza O.U.G nr. 44/2008 - dacă sunt modificări - copie;
3. Certificat de înregistrare, dacă sunt modificări - copie;
4. Certificat constatator, dacă sunt modificări - copie;
5. Autorizaţie de la Direcția de Sănătate Publică sau negaţie, dacă sunt modificări - copie;
6. Autorizație de la Direcţia Sanitar - Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor sau negaţie, dacă sunt modificări - copie;
7. Autorizaţie de prevenire şi stingere a incendiilor sau negaţie (P.S.I), dacă sunt modificări - copie;
8. Autorizaţie de mediu sau negaţie, dacă sunt modificări - copie;
9. Certificatul de atestare a edificării/extinderii/schimbării de destinație a construcției - în cazul în care spațiul este rezidențial în Extrasul CF, dacă sunt modificări;
10. Schița cu dimensiunile structurii de vânzare din care să reiasă suprafața exactă (dimensiunile) structurii de vânzare/releveu, dacă sunt modificări - copie
11. Titlul cu care deţine spaţiul în care îşi desfăşoară activitatea (proprietate, închiriere, comodat, etc.), dacă sunt modificări şi extras CF de dată recentă (nu mai vechi de 3 luni) - copie.